Hohenlockstedtistä jatkoimme kohti Bremeniä, jossa päätimme syödä lounasta. iPhonen navigaattori on ollut ihan loistava. Sen avulla kyllä löytää mihin tahansa kaupunkiin ja osoitteeseen. Niinpä asetimme päämääräksi Bremenin keskustan ja ajoimme sinne. Parkkitalokin löytyi helposti. Kaupunki oli todella ihastuttava ja voisin hyvin kuvitella lentäväni sinne Ryanairilla viikonlopuksi joskus. Lapset ihastelivat vanhoja rakennuksia ja soittoniekkojakin moikattiin.
Bremenin jälkeen navigaattoriin pantiin osoite ystävien luo Brysseliin, johon meidät kutsuttiin yöksi. Leena ja Tomppa ovat asuneet siellä jo melkein 20 vuotta! Pitkän istumisen jälkeen saavuimme ihastuttavalle asuinalueelle ja pääsimme mahtavaan ruokapöytään nauttimaan Leenan loihtimasta ateriasta. Kiitos! Tapasimme myös Matin ja hänen morsiamensa Clemin, mikä oli oikein mukavaa. Lapsille seuraa piti Aleksi. Ilta vierähti oikein rattoisasti ja saimme lukuisia vinkkejä Pohjois-Ranskaan ja -Espanjaan.
Seuraavana aamuna suuntana oli Gent. Lilli kysyi autossa: "Mennäänkö me nyt sinne Bonkkiin?" Se on niitä harvoja kaupunkeja, jotka eivät kärsineet toisen maailmansodan pommituksissa niin paljon. Tämän vuoksi kaupungin keskusta on täynnä toinen toistaan vanhempia ja upeampia rakennuksia. Gentin linna oli upea ja lapset tykkäsivät siitä myös kovasti.
Gentin jälkeen suuntasimme kohti Ranskaa! Automatkat ovat sujuneet tosi hyvin. Veljeni Leijonamieli on melkein kuunneltu, elokuvia katseltu, pelejä pelattu, muutama lounas nautittu Trangiasta levähdyspaikoilla, mansikoita syöty ja maisemista nautittu!






Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kommentteja odotetaan kovasti :)